صفحه اصلی > اخبار و مردمی و جهادی : رئیس‌جمهور از جهادگران نمونه تجلیل کرد
در اجتماع هسته‌های جهاد و پیشرفت؛

رئیس‌جمهور از جهادگران نمونه تجلیل کرد

رئیس‌جمهور همزمان با سالروز تأسیس جهاد سازندگی از تعدادی از جهادگران نمونه و خانواده‌های شهدای جهادگر و جهادگران آسمانی قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دبیرخانه شورای عالی جهاد سازندگی، آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی روز جمعه ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ در حاشیه اجتماع مردمی هسته‌های جهاد و پیشرفت که با شعار «همه باهم ایران قوی» در حسینیه جماران برگزار شد با ارائه لوح از جهادگران نمونه و جمعی از خانواده‌های جهادگر و جهادگران آسمانی تجلیل به عمل آورد.

جهادگرانی که در این مراسم موردتقدیر قرار گرفتند در حوزه‌های مختلف سلامت، فرهنگ، اقتصاد، تولید دانش‌بنیان و اشتغال‌زایی بخش‌های سازندگی و رفع محرومیت‌زدایی فعالیت دارند.

در بخشی از لوح تقدیری که از سوی رئیس‌جمهور به جهادگران نمونه اهداء شد، آمده است: به فضل پروردگار گام دوم انقلاب اسلامی مقارن شده است باتربیت مجموعه عظیمی از نسل جدید جهادگرانی که در راه ایجاد عدالت و قیام به قسط تلاش می‌کنند. کار جهادی کار برخاسته از ایمان و به‌کارگیرنده هر چه بیشتر از ظرفیت وجودی انسان است و این حرکت‌ها با هدایت رهبر عزیز انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) پایه‌ومایه اصلی حرکت جوانان در مسیر پیشرفت ایران اسلامی است.

در این لوح از تلاش‌های ارزشمند و خدمات خالصانه جهادگران انقلاب و نظام اسلامی و از همراهی و همدلی آنان و خانواده‌هایشان درراه دستیابی به آرمان‌های انقلاب اسلامی و خدمت به محرومین و گسترش عدالت تجلیل شده است.

در این مراسم سید امیرحسین مدنی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری و دبیر شورای عالی جهاد سازندگی، سید احمد عبودتیان دستیار رئیس‌جمهور در امر مردمی‌سازی دولت و جمعی از جهادگران حوزه‌های مختلف به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود پرداختند.

وزرای فرهنگ و ارشاد اسلامی، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و ورزش و جوانان، استاندار تهران، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) و همچنین یادگار امام و تولیت حرم مطهر امام خمینی (ره) در این مراسم حضور داشتند.

سایر

پیام تسلیت رهبر انقلاب اسلامی و اعلام عزای عمومی در پی درگذشت شهادت‌گونه رئیس‌جمهور و همراهان گرامی ایشان

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی شهادت حجت‌الاسلام والمسلمین سیّدابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور اسلامی ایران، دکتر امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین آل‌هاشم نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی،…

۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

خادم ملت ایران در مسیر خدمت به شهادت رسید

رئیس جمهور که دیروز به منظور افتتاح دو طرح عمرانی به استان آذربایجان شرقی عزیمت کرده بود، در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد «قیز…

۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

دانش آموزان و معلمان استان، همیار دهیار می‌شوند

به گزارش دبیرخانه شورای عالی جهاد سازندگی، دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری خراسان شمالی با همکاری اداره کل آموزش‌وپرورش استان طی فراخوانی از دانش آموزان…

۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید