صفحه اصلی > اخبار و دبیرخانه شورای عالی و رویداد توان و مردمی و جهادی : استفاده از ظرفیت مردمی اولویت رویداد «ایران به توان ما» است
مفرد:

استفاده از ظرفیت مردمی اولویت رویداد «ایران به توان ما» است

صادق مفرد عضو شورای عالی جهاد سازندگی کشور با اشاره به اینکه مردم کردستان توانمندی‌های ویژه‌ای دارند، گفت: استفاده جدی از ظرفیت مردمی اولویت ما است.

به گزارش دبیرخانه شورای عالی جهاد سازندگی، صادق مفرد عضو شورای عالی جهاد سازندگی کشور عصر پنج‌شنبه ۴ آبان در آئین اختتامیه «رویداد ایران به توان ما» که در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: استفاده جدی از ظرفیت مردمی اولویت ما است و از ابتدای انقلاب نیز متولی امور مردم هستند.

عضو شورای عالی جهاد سازندگی کشور با اشاره به اینکه به بهانه سفر رئیس جمهور این رویداد شکل گرفت، افزود: نباید از ظرفیت مجموعه مردمی به شکل ویترینی استفاده شود.

وی اعلام کرد: کار برای مردم است و حضرت امام در ابتدای شکل‌گیری جهاد سازندگی بر تلاش مردم برای آبادانی کشور تاکید داشته است.

مفرد بیان کرد: دستیار مردمی استان کردستان نیازهای فعالین مردمی استان را پیگیری می‌کنند و در طرح‌های زیربنایی و طرح‌هایی که منجر به اشتغال و تولید شود مشارکت خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه مردم کردستان توانمندی‌های ویژه‌ای دارند، تصریح کرد: مردم کردستان شهید داده‌اند و هم در مشکلات مختلف پای کار بوده‌اند و باید فعالان مردمی شبکه منسجمی به‌عنوان بازوی توانمند در کنار مسئولان قرار گیرند تا زمینه پیشرفت استان فراهم شود.

عضو شورای عالی جهاد سازندگی اضافه کرد: ادبیات رئیس جمهور به گونه‌ای است که بیان می‌کنند کار را باید به مردم سپارد و دولت و مسئولان باید خود را خادم مردم بدانند.

مفرد اضافه کرد: نکاتی که در رویداد توان در کردستان توسط فعالان مردمی مطرح شد از سوی دبیرخانه مرکزی پیگیری و بررسی خواهد شد.

سایر

پیام تسلیت رهبر انقلاب اسلامی و اعلام عزای عمومی در پی درگذشت شهادت‌گونه رئیس‌جمهور و همراهان گرامی ایشان

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی شهادت حجت‌الاسلام والمسلمین سیّدابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور اسلامی ایران، دکتر امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین آل‌هاشم نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی،…

۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

خادم ملت ایران در مسیر خدمت به شهادت رسید

رئیس جمهور که دیروز به منظور افتتاح دو طرح عمرانی به استان آذربایجان شرقی عزیمت کرده بود، در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد «قیز…

۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

دانش آموزان و معلمان استان، همیار دهیار می‌شوند

به گزارش دبیرخانه شورای عالی جهاد سازندگی، دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری خراسان شمالی با همکاری اداره کل آموزش‌وپرورش استان طی فراخوانی از دانش آموزان…

۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید