صفحه اصلی > اخبار و دبیرخانه شورای عالی و رویداد توان و مردمی و جهادی : رویداد “توان” در استان کردستان برگزار شد

رویداد “توان” در استان کردستان برگزار شد

رویداد “توان” پنجشنبه 4 آبان ماه با حضور جمعی از گروه‌های مردمی و جهادی، شرکت های دانش بنیان، موسسات اجتماعی و خیریه، درکنار مسئولین استانی و ملی در استان کردستان برگزار شد.

به گزارش دبیرخانه شورای عالی جهاد سازندگی، رویداد توان که با هدف تسهیل‌گری در جلب مشارکت‌ها، بهره مندی از تجارب و دانش گروه‌های مردمی در رویارویی با مسائل و حل آنها، ایده پردازی، طراحی راهکارهای مردم پایه و امکان سنجی واگذاری حل مسائل به گروه‌های مردمی جهادی و در نهایت ایجاد حرکت عمومی در راستای تحقق پیشرفت و آبادانی همه جانبه مناطق هدف، طرح ریزی شده است، پنجشنبه ۴ آبان ماه در استان کردستان برگزار شد.

در رویداد “توان” که با شعار ایران به توان ما برگزار شد جمعی از گروه‌های مردمی و جهادی، شرکت های دانش بنیان، موسسات اجتماعی و خیریه، درکنار مسئولین استانی و ملی حضور داشتند.

مردوخی دبیر کارگروه‌های «ایران به توان ما» در آئین اختتامیه رویداد “توان” به کارگروه‌های تشکیل شده در این رویداد پرداخت و گفت: کارگروه اقتصادی و زیربنایی فرهنگی در این رویداد با بررسی مشکلات استان تشکیل و مشکلات حوزه کشاورزی، معادن، مجموعه‌های ورزشی، مشکلات حاشیه شهرها، آسفالت راه‌های روستایی مطرح شد.

وی افزود: تشکیل کارگروه فرهنگی- اجتماعی، بررسی وضعیت گروه جهادی برای اردوهای جهادی در راستای رویداد ایران به توان ما با حضور مجموعه‌های مردمی از شهرهای استان برگزار شد که مشکلات و چالش‌های شهرهای استان در این کارگروه‌ها مطرح شد.

دبیر کارگروه‌های «ایران به توان ما» تصریح کرد: به هم‌رسانی، از ویژگی‌های این رویداد است که باید در استان کردستان شکل بگیرد.

برچسب ها :
سایر

پیام تسلیت رهبر انقلاب اسلامی و اعلام عزای عمومی در پی درگذشت شهادت‌گونه رئیس‌جمهور و همراهان گرامی ایشان

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی شهادت حجت‌الاسلام والمسلمین سیّدابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور اسلامی ایران، دکتر امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین آل‌هاشم نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی،…

۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

خادم ملت ایران در مسیر خدمت به شهادت رسید

رئیس جمهور که دیروز به منظور افتتاح دو طرح عمرانی به استان آذربایجان شرقی عزیمت کرده بود، در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد «قیز…

۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

دانش آموزان و معلمان استان، همیار دهیار می‌شوند

به گزارش دبیرخانه شورای عالی جهاد سازندگی، دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری خراسان شمالی با همکاری اداره کل آموزش‌وپرورش استان طی فراخوانی از دانش آموزان…

۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید