صفحه اصلی > اخبار : قیام جوانان راه حل مشکلات کشور
مدنی:

قیام جوانان راه حل مشکلات کشور

دبیر شورای عالی جهاد سازندگی گفت: در گفتمان جهاد حل مشکلات کشور نیازمند قیام جوانان است.

به گزارش دبیرخانه شورای عالی جهاد سازندگی، سید امیرحسین مدنی دبیر شورای عالی جهاد سازندگی، امروز در نشست با دستیاران مردمی‌سازی استان خراسان رضوی در مرکز پیشرفت منطقه‌ای سرخس با بیان اینکه در گفتمان جهاد حل مشکلات کشور نیازمند قیام جوانان است، گفت: همه کنار هم بودن، به معنی جهاد سازندگی است و جهاد سازندگی برای این است که افراد قیام و برای پیشرفت مبارزه کنند.

دبیر شورای عالی جهاد سازندگی با بیان اینکه جهاد یعنی آن جایی که دشمن هدف گرفته است را حفظ کنیم، افزود: الان یکی از نقاطی که دشمن مورد هدف قرار داده، مسائل تبیینی است؛ در این زمینه رهبر انقلاب دستور جهاد تبیین داده‌اند.

وی افزود: پیشرفت و سازندگی هم نیز نقطه‌ای است که دشمن روی آن تمرکز کرده است و نمی‌خواهد پیشرفتی داشته باشیم بنابراین‌ ما باید مسائل حوزه پیشرفت کشور را جلو ببریم.

مدنی با تاکید بر اینکه توجه به محرومان هدف انقلاب و این دولت است، افزود: ما در این دولت به لزوم احیای گفتمان جهاد سازندگی رسیده‌ایم و رهبر معظم انقلاب نیز درباره مسیری که شروع کرده‌ایم فرمودند اقداماتی که انجام می‌دهیم باید اقیانوسی را متلاطم کند.

وی عنوان کرد: در گفتمان جهاد سازندگی، مشکلات کشور بدون حضور و قیام مردم قابل حل نیست و قیام جوانان برای جهاد سازندگی لازم است.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری گفت: باید طوری جهاد سازندگی و مجموعه‌های مردمی کنار هم باشند که تغییرات دولت‌ها تاثیری روی آنها نداشته باشند.

گفتنی است در حاشیه این برنامه از سند پیشرفت منطقه‌ای سرخس بازدید شد. همچنین دوره توانمندسازی دستیاران مردمی‌سازی استان خراسان رضوی برگزار شد.

سایر

هدف گذاری افزایش نرخ باروری به ۲٫۵ در سال ۱۴۰۶ در طرح فتحان

مسئول کمیته مردمی خانواده و جمعیت دبیرخانه شورای عالی جهاد سازندگی گفت: طرح فتحان توسط این کمیته و با همکاری وزارت کشور برای حل مسائل…

۸ تیر ۱۴۰۳

پروژه های پیشران منطقه ای

🔻مراسم رونمایی و امضای تفاهمنامه ۱۰ پروژه پیشران منطقه ای با محوریت توسعه مشارکتی زنجیره های ارزش راهبردی پهنه های ۱۰ گانه دبیر خانه شورای…

۸ تیر ۱۴۰۳

آیین نامه حمایت از گروه های مردمی اشتغال آفرین ابلاغ شد

به گزارش دبیرخانه شورای عالی جهاد سازندگی محمدامین میرچی، دبیر کمیته تولید و اشتغال با اشاره به تصویب و ابلاغ آیین نامه حمایت از گروه…

۳ تیر ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید