صفحه اصلی > اخبار : دانش آموزان و معلمان استان، همیار دهیار می‌شوند
فراخوان ایده برای اجرا در روستاهای خراسان شمالی؛

دانش آموزان و معلمان استان، همیار دهیار می‌شوند

مدیرکل دفتر روستایی و شوراهای استانداری خراسان شمالی از جذب ایده و طرح‌های دانش آموزان و معلمان برای اجرا در روستا‌های این استان خبر داد.

به گزارش دبیرخانه شورای عالی جهاد سازندگی، دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری خراسان شمالی با همکاری اداره کل آموزش‌وپرورش استان طی فراخوانی از دانش آموزان و معلمان خواست ایده‌ها و طرح‌های خود جهت اجرا در روستاهایشان را ارسال کنند و در انتها طرح‌های برگزیده در روستا اجرایی خواهند شد.

صادق رمضان زاده، مدیرکل دفتر روستایی و شوراهای استانداری خراسان شمالی دراین‌باره گفت: این فراخوان دو بخش دارد، بخش اول شامل دانش آموزان چهارم تا ششم ابتدایی و متوسط اول می‌شود که این سؤال مطرح‌شده است: اگر مدیر روستا (دهیار) بودید چه می‌کردید؟ در این فراخوان دانش آموزان صاحب ایده، طرح‌های خود را در سامانه‌ای که اطلاع‌رسانی شده است بارگذاری خواهند کرد.

وی افزود: در بخش دوم نیز فراخوان شامل تمام معلمین و دانش آموزان متوسطه دوم استان می‌شود که گفته‌شده اگر دهیار بودید برای تحقق شعار سال چه اقدامی انجام می‌دادید؟

رمضان زاده بیان داشت: مهلت ارسال ایده‌ها تا ۳۱ اردیبهشت‌ماه هست و تمام اطلاعات در سامانه وارد می‌شوند و پس از بررسی نفرات برتر در هر مقطع شناسایی خواهند شد.

وی در رابطه با طرح‌های برگزیده گفت: صاحبان ایده‌ها و پروژه‌های برگزیده‌شده به‌عنوان همیار دهیار روستای خودشان معرفی می‌شوند و همان پروژه خود را به دست خود در روستا افتتاح خواهند کرد و تا پایان پروژه به‌عنوان ناظر آن حضور خواهند داشت. همچنین از آن فرد در روستا با حضور همه مردم تقدیر می‌شود.

برچسب ها :
سایر

هدف گذاری افزایش نرخ باروری به ۲٫۵ در سال ۱۴۰۶ در طرح فتحان

مسئول کمیته مردمی خانواده و جمعیت دبیرخانه شورای عالی جهاد سازندگی گفت: طرح فتحان توسط این کمیته و با همکاری وزارت کشور برای حل مسائل…

۸ تیر ۱۴۰۳

پروژه های پیشران منطقه ای

🔻مراسم رونمایی و امضای تفاهمنامه ۱۰ پروژه پیشران منطقه ای با محوریت توسعه مشارکتی زنجیره های ارزش راهبردی پهنه های ۱۰ گانه دبیر خانه شورای…

۸ تیر ۱۴۰۳

آیین نامه حمایت از گروه های مردمی اشتغال آفرین ابلاغ شد

به گزارش دبیرخانه شورای عالی جهاد سازندگی محمدامین میرچی، دبیر کمیته تولید و اشتغال با اشاره به تصویب و ابلاغ آیین نامه حمایت از گروه…

۳ تیر ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید