صفحه اصلی > کمیته امداد امام خمینی : همکاری ۲۵۰۰ روحانی برای ارائه خدمت به مددجویان روستایی
به مناسبت روز تبلیغ و اطلاع‌رسانی دینی عنوان شد؛

همکاری ۲۵۰۰ روحانی برای ارائه خدمت به مددجویان روستایی

معاون امور فرهنگی کمیته امداد گفت: طرح ۳۱۳ با هدف پیگیری و رفع مسائل فرهنگی، معیشتی و حمایتی روستائیان و با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی انجام می‌شود.

به گزارش دبیرخانه شورای عالی جهاد سازندگی، حجت‌الاسلام علی جعفری معاون امور فرهنگی کمیته امداد با اشاره به سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی افزود: در سال ۱۴۰۱ اجرای طرح ۳۱۳ با حضور طلاب و روحانیون در روستاها، برکات زیادی برای کمیته امداد و خانواده‌های تحت حمایت این نهاد داشت.

وی ادامه داد: این طرح در ابتدا به صورت آزمایشی با حضور ۳۱۳ نفر از روحانیون در ۳۱۳ روستا آغاز شد و در پایان سال گذشته حدود ۲۵۰۰ طلبه و روحانی با حضور در مناطق روستایی به خدمت‌رسانی فرهنگی و اجتماعی به جامعه پرداختند.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد خاطرنشان کرد: ارتقای توانایی‌ها، شکوفایی استعدادها و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در خانواده‌های تحت حمایت از مهمترین اهداف اجرای طرح ۳۱۳ توسط معاونت فرهنگی کمیته امداد است که از طریق تبلیغ چهره به چهره و مستمر توسط طلاب فعال، موجبات رشد رفتاری و معنوی مددجویان خواهد شد.

جعفری اظهار کرد: طرح ۳۱۳ به دنبال جبران خلاء‌های مادی، معنوی و اجتماعی موجود در حیات خانواده‌های تحت حمایت در عرصه‌های فرهنگی، ایمانی و شخصیتی است  و ۲۵ هزار خانوار را تحت پوشش قرار داده است.

سایر

برنامه هدفمند کمیته امداد برای توسعه عدالت آموزشی در مناطق محروم کشور

به گزارش دبیرخانه شورای عالی جهاد سازندگی، روح‌الله دهقانی فیروزآبادی، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور در مراسم تقدیر از ۵۰۰ دانش‌آموز مستعد و…

۱۶ آبان ۱۴۰۲

اهدای ۱۵۰ هزار بسته کمک تحصیلی به دانش‌آموزان مناطق محروم

به گزارش دبیرخانه شورای عالی جهاد سازندگی، تفاهم‌نامه سه‌جانبه همکاری میان کمیته امداد شرکت ملی نفت ایران و معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست…

۲۴ مهر ۱۴۰۲

توزیع سالانه ۵۰ هزار میلیارد تومان اعتبار برای محرومیت‌زدایی در کشور

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای عالی جهاد سازندگی، امیرحسین مدنی دبیر شورای عالی جهاد سازندگی و معاون توسعه روستایی، مناطق محروم و عشایر ریاست جمهوری،…

۲۴ مهر ۱۴۰۲

دیدگاهتان را بنویسید