صفحه اصلی > کمیته امداد امام خمینی : اهدای ۱۵۰ هزار بسته کمک تحصیلی به دانش‌آموزان مناطق محروم
با امضای تفاهم‌نامه کمیته امداد و شرکت ملی نفت ایران محقق شد؛

اهدای ۱۵۰ هزار بسته کمک تحصیلی به دانش‌آموزان مناطق محروم

با امضای تفاهم‌نامه سه‌جانبه میان کمیته امداد، شرکت ملی نفت ایران و معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری، ۱۵۰ هزار بسته کمک تحصیلی به دانش‌آموزان نیازمند در مناطق نفت‌خیز کشور اهدا می‌شود.

به گزارش دبیرخانه شورای عالی جهاد سازندگی، تفاهم‌نامه سه‌جانبه همکاری میان کمیته امداد شرکت ملی نفت ایران و معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری، با هدف اهدای ۱۵۰ هزار بسته کمک تحصیلی به دانش‌آموزان محروم در مناطق نفت‌خیز و گازخیز اهدا می‌شود.

این مراسم با حضور سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد، جواد اوجی، وزیر نفت، محسن خجسته مهر، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و سیدامیرحسین مدنی، معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم برگزار شد.

رئیس کمیته امداد در این مراسم با تقدیر از همراهی مجموعه وزارت نفت و شرکت ملی نفت برای کمک به دانش‌آموزان نیازمند، گفت: اقدامات ارزشمند و ماندگاری در مجموعه وزارت نفت کشور در حوزه مسئولیت اجتماعی انجام شده است که اهدای بسته‌های تحصیلی به دانش‌آموزان یکی از این موارد است.

وی ادامه داد: دستگاه‌هایی که مسئولیت اجتماعی خود را درک می‌کنند و به آن عمل می‌کنند، در واقع به آینده‌سازان ایران اسلامی کمک می‌کنند.

بختیاری با تاکید بر اینکه نباد شاهد ترک تحصیل دانش‌اموزان به دلیل مشکلات مالی باشیم، اظهار کرد: این بسته‌های تحصیلی در اختیار دانش‌آموزان نیازمند در مناطق نفت‌خیز و گازخیز کشور قرار می‌گیرد.

رئیس کمیته امداد خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان نیازمند در استان‌های خوزستان، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد، کرمانشاه، ایلام، هرمزگان و خراسان رضوی از این بسته‌های تحصیلی برخوردار می‌شوند.

سایر

برنامه هدفمند کمیته امداد برای توسعه عدالت آموزشی در مناطق محروم کشور

به گزارش دبیرخانه شورای عالی جهاد سازندگی، روح‌الله دهقانی فیروزآبادی، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور در مراسم تقدیر از ۵۰۰ دانش‌آموز مستعد و…

۱۶ آبان ۱۴۰۲

توزیع سالانه ۵۰ هزار میلیارد تومان اعتبار برای محرومیت‌زدایی در کشور

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای عالی جهاد سازندگی، امیرحسین مدنی دبیر شورای عالی جهاد سازندگی و معاون توسعه روستایی، مناطق محروم و عشایر ریاست جمهوری،…

۲۴ مهر ۱۴۰۲

برنامه‌ریزی برای خانه‌دار شدن همه مددجویان روستایی تا پایان سال

به گزارش دبیرخانه شورای عالی جهاد سازندگی به نقل از خبرگزاری مهر، سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد درباره تامین مسکن مددجویان اظهار کرد: موضوع تامین…

۲۹ مرداد ۱۴۰۲

دیدگاهتان را بنویسید